środa, 9 marca 2016

♥02 - Recencja balsamu do ust Perfecta Softlips.

Hej kochani!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić recenzję mojego nowego balsamu do ust, a mianowicie - Perfecta Softlips.














Produkt ten dostałam w prezencie na Dzień Kobiet (spóźnione, ale wszystkim kobietkom życzę wszystkiego najlepszego!!!). Nie miałam więc wpływu na to, jaki smak/zapach mi się trafi, aczkolwiek jestem dość zadowolona, bo jest to truskawkowy.

Oprócz zapachu truskawki, dostępne są również: Granat i jagoda, mango i brzoskwinia, wanilia oraz mięta.

                                                   
       Wygląd
Tak wygląda balsamik w całości. Jego opakowanie jest w całości przejrzyste, tylko dół jest w kolorze jasno różowym. Według mnie jest bardzo ładne ;)


 Jeżeli chodzi rozmiar opakowania, to jest ono malutkie i poręczne, co jest według mnie dużym plusem. Bez problemu możemy schować je do małej torebki, a nawet do kieszeni.

Wydajność i ocena
Produkt ten ma nawilżać, wygładzać, nabłyszczać i chronić nasze usta. 
Po nałożeniu faktycznie spełnia on zadania, które obiecuje nam producent, jednak nie jest to zbyt długotrwały efekt, i usta po jakimś czasie wracają do poprzedniego stanu. Dzięki mentolowi, który również znajduje się w składzie, możemy poczuć lekkie mrowienie i zapach mięty, co ja osobiście bardzo lubię. Jeżeli chodzi o zapach, jest on bardzo specyficzny. Raczej nie czuć w nim sztuczności, ale nie opisałabym go jako typowy zapach słodkiej truskawki. Według mnie jest to taki smak miętówki truskawkowej, w której bardzo dobrze czuć miętę, chociaż nadal to nie to, bo trudno jest mi go określić
Ogólnie myślę, że jest to taki typowy produkt do torebki, którym w czasie potrzeby można nawilżyć swoje usta. 
Moja ocena to 7,5/10

Do Następnego Wpisu ♥
~Flomathea

                   

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)