poniedziałek, 14 marca 2016

♡04 - Weekendowy Haul: New Yorker, Sinsay, Sneakers, Empik

Hej kochani!
Ostatni weekend minął mi strasznie szybko... nawet się nie obejrzałam, a tu już poniedziałek. Cóż, muszę jakoś wytrzymać jeszcze ten tydzień, bo od przyszłego tygodnia mam rekolekcje, a potem święta, także będę miała ponad tydzień wolnego.

Korzystając z dwóch dni wolnych, jeździłam sobie po galeriach, w celu kupienia jakichś fajnych rzeczy, nk i jak to ja, nigdy ze sklepu nie wyjdę z pustymi rękami ;P




Lista rzeczy, które kupiłam:

Bluza
Sklep: New Yorker
Rozmiar: XS
Cena: 44,95




Bluza

Sklep: Sinsay
Rozmiar: XS
Cena: 59,99




Koszula

Sklep: Sinsay 
Rozmiar: S 
Cena: 69,99

Przepraszam za odwrócone zdjęcie :/

Legginsy
Sklep: Sinsay
Rozmiar: XS 
Cena: 29,99

                                                

Buty
Sklep: Sneakers
Rozmiar: 41

Cena: 299,99
źródło: google grafika




To koniec, jeżeli chodzi o ubrania. 
Nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam czytać książki, praktycznie od zawsze. Ostatnio nie miałam co czytać, więc do mojej kolekcji dołączyła nowa książka.

Tytuł: "Szukając Alaski"
Autor: John Green
Sklep: Empik
Cena: 34,90


A Wam, jak minął weekend? ^^

Do Następnego Wpisu
~Flomathea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)