poniedziałek, 11 kwietnia 2016

♥10 - Choroba i nowy rysunek.

Hej kochani!

Na ten weekend miałam fajny plan. W zeszłym roku byłam na Pyrkonie, gdzie całkiem mi się podobało, więc postanowiłam, że w tym roku też pojadę. Zrobiłabym dużo zdjęć i napisałabym porządny wpis na blogu. Oczywiście musiało pójść coś nie tak i dopadła mnie choroba.
Od zeszłego czwartku siedzę w domu i tylko czytam książki, oglądam telewizję albo siedzę przed komputerem. Nie miałam więc o czym pisać, bo nic ciekawego nie robię. W końcu jednak ogarnęłam się i pokolorowałam rysunek w jednej z moich nowych kolorowanek.




CZAS PRACY - ok. 3 godziny
PRZYBORY - kredki Koh-I-Noor Polycolor 48
PODSTAWA - Malowanki na dobry dzień - Kolory miłości

Ostatnio byłam w Media Markt'cie i zupełnie nieplanowanie, do mojej kolekcji trafiła nowa płyta :3

Mam wiele wolnego czasu, więc biorę się za słuchanie ^^

Do Następnego Wpisu ♥
Flomathea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)