poniedziałek, 18 kwietnia 2016

♥ 11 - Recenzja nowych kolorowanek.

 Hej kochani!
Przepraszam, że nie pisałam. Choroba całkowicie odebrała mi siły i chęci. Teraz postanawiam się ogarnąć i pisać posty regularnie :)
Tak więc jak już wiecie, przez cały zeszły tydzień byłam chora. Oprócz codziennego jeżdżenia na badania siedziałam sobie w domu i się nudziłam.
... żartuję, ja przecież nigdy się nie nudzę!
Przez większość czasu oczywiście leżałam w łóżku, a oprócz tego kolorowałam i czytałam.
No właśnie, co do kolorowania - ostatnio tak się w to wkręciłam, że najchętniej tylko bym siedziała i kolorowała. Na początku postanowiłam, że muszę skończyć pierwszą kolorowankę, a dopiero później kupię sobie następną. Mimo to, w magiczny sposób, w mojej kolekji znajduje się aktualnie pięć książek.
Dzisiaj moja mama sprawiła mi wielką przyjemność i kupiła mi dwie nowiutke książeczki.
Oto one:

"Malowany Świat Zwierząt" - Agnieszka Kamińska


Przykładowe rysunki:



 Powiem wam, że ta kolorowanka bardzo mi się podoba. Można znaleźć w niej rysunki przeróżnych zwierząt, które są naprawdę bardzo ładne. Papier też wydaje się być dobry - będzie mi się łątwo i przyjemnie kolorować ;)


Kolejna kolorowanka to "Koty"




 Tą kolorowanką jestem zachwycona. Jest niewielka i poręczna, przez co łatwo będę mogła wziąć ją ze sobą np. w podróż. Można tu znaleźć wiele ślicznych (i uroczych) rysunków, od tych najłatwiejszych po te bardziej skomplikowane, z mnóstwem maleńkich szczegółów. Jeżeli chodzi o papier, to jest świetny - biały, twardy, bardzo fajnie się na nim koloruje. Nie mogłam się powstrzymać i pokolorowałam już jeden rysunek :)
Myślę, że ta kolorowanka może stać się moją ulubioną ;)

Podsumowując, obie kolorowanki są wspaniałe i stanowią odmianę dla moich trzech pozostałych, gdzie znajdują się same kwiaty i rośliny.

Do Następnego Wpisu ♥
~ Flomathea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)