sobota, 19 marca 2016

♡05 - Kolorowe Rośliny.

Hej kochani!
Ten wpis miał pojawić się na moim blogu już parę dni temu, ale ponieważ mój laptop jest teraz w trakcie naprawy, a ja bardzo nie lubię pisać postów z telefonu, to jakoś trudno było mi się za niego zabrać
Bez przedłużania , zaczynajmy:



Dane rysunku:

CZAS PRACY: Ok 3-4 godziny
PRZYBORY: Kredki Koh-I-Noor Polycolor 48
PODSTAWA: Tajemny Ogród

Nie powiem, trochę czasu zajęła mi ta kolorowanka, może przez to że było w niej strasznie dużo skubania ;)

Do Następnego Wpisu
~Flomathea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)