wtorek, 29 marca 2016

♥06 - Powrót i ulubieńcy marca.

Hej kochani!
Po dość długiej przerwie nareszcie mogę napisać nowy post. Nie pisałam, ponieważ mój laptop był w naprawie (i nadal jest). Na szczęście mam teraz 'komputer zastępczy", więc mogę powrócić do pisania postów.
Dziś chciałabym Wam przedstawić moich ulubieńców tego miesiąca, jednoczeście tworząc na moim blogu nową serię pt. "Ulubieńcy Miesiąca". Będę w niej opisywała różne rzeczy, które spodobały mi się w danym miesiącu.
Enjoy!



Film Miesiąca
Jakiś czas temu postanowiłam, że przeczytam książkę pt. "Love, Rosie". Potem zdecydowałam, że jednak obejrzę film, bo dowiedziałam się o ekranizacji. 
Powiem Wam, że na prawdę mi się spodobał! Polecam obejrzeć ;)
 Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy chłopak wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile.
  
 
 
Książka Miesiąca
Książką miesiąca zdecydowanie zostają obie części Girl Online, autorstwa Zoe Sugg, czyli znanej na całym świecie youtuberki, Zoelli. Książka jest bardzo ciekawa, tak mi się spodobała, że przeczytałam pierwszą część w kilka dni, a zaraz potem sięgnęłam po następną. Ulubieniec godny polecenia.
  Pod nickiem Girl Online Penny dzieli się na blogu najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopcach, szkolnych dramatach, swojej szalonej rodzince i atakach paniki, które skutecznie komplikują jej życie.
Kiedy sprawy osobiste Penny przybierają naprawdę zły obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Tam Penny poznaje Noah – przystojnego gitarzystę. Zaczyna się w nim zakochiwać, co szczegółowo opisuje na swoim blogu.
Ale Noah też ma pewien sekret. Sekret, który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online i bezpowrotnie zniszczyć największą przyjaźń Penny.




Piosenka Miesiąca
Piosenką miesiąca zostaje Coldplay - Hymn For The Weekend. Piosenka ta co prawda wyszła jakoś pod koniec lutego, ale mimo to nie mogę przestać jej słuchać :)



 Jedzenie/Napój Miesiąca
W tym miesiącu przedstawię Wam napój, a mianowicie Latte Macchiato, które w tym miesiącu piłam prawie codziennie. Moje ulubione to z syropem kokosowym, ale każde uwielbiam.

To tyle na dziś. Już za miesiąc nowi ulubieńcy ;*

Do Następnego Wpisu ♥
~Flomathea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)