piątek, 1 kwietnia 2016

♥07 - Pożegnanie.

Hej kochani!
I już po raz ostatni "Hej kochani".
Wiem, że ten blog nie istniał zbyt długo, ale jestem po prostu zmuszona zakończyć na nim pisanie.
Główny powód, to brak czasu. Ostatnio wiele godzin spędzam w szkole, a po powrocie nie mam chęci, aby cokolwiek tu napisać. Myslałam, że mój blog będzie istniał o wiele dłużej, a ja zawsze znajdę czas na napisanie chociaż króciutkiego posta. Niestety tak nie jest
Dziękuję wszystkim, którzy czytali moje wpisy, na pewno nigdy o tym nie zapomnę.
Żegnajcie kochani,
Wasza Flomathea ♥





















































Prima Aprilis!
Tak, wiem, nieśmieszne. Ale nie mogłam się powstrzymać ;3
Żarty żartami, ale przejdźmy do wpisu.


Ostatnio zgubiłam ładowarkę od mojego aparatu, więc nie mogłam robić żadnych zdjęć. Szukałam po sklepach, chociaż wiedziałam że i tak jej nie dostanę. Oprócz jakiejś ładowarki za 150 zł (według mnie nie ma sensu płacić tyle za łądowarkę) nie znalazłam niczego. Dopiero po powrocie do domu, usiadłam przed laptopem i zaczęłam szukać w internecie. Na szczęście na allegro znalazłam wiele takich aukcji, także problem z głowy ;)
Dzisiaj mamy bardzo ładną pogodę, w przeciwieństwie do ostatnich dni, w których bez przerwy padał deszcz. Razem z przyjaciółką (którą serdecznie pozdrawiam), poszłyśmy na spacer, wokół jej domu, aby porobić jakieś zdjęcia telefonem.
Oto, co udało mi się zrobić. podczas okropnej pogody, koło pola:







 + bonusy ze wczoraj



Mam nadzieję, że już niedługo znów będę mogła robić zdjęcia aparatem :)

Do Następnego Wpisu ♥
~Flomathea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)