sobota, 30 kwietnia 2016

♥15 - Ulubieńcy Kwietnia.

Hej kochani!

Dzisiaj chciałabym przedstawić wam moich ulubieńców tego miesiąca. Cały kwiecień minął mi tak szybko, że nawet się nie obejrzałam, a już pojutrze pierwszy dzień maja.



Piosenka Miesiąca
Birdy - Keeping Your Head Up
Piosenkę tą usłyszałam, oglądając sobie Muzo.tv. Tak mi się spodobała, że słucham ją od miesiąca praktycznie codziennie


(Wybaczcie brak teledysku, ale miał on ustawione prawa autorskie)



Książka Miesiąca

Kiera Cass - Jedyna

"America jest jedną z czterech dziewcząt, które utrzymały się w ścisłej czołówce Eliminacji. Ukochana przez zwykłych ludzi, znienawidzona przez obecnego króla, dziewczyna wciąż nie jest pewna swych uczuć. A jednak nadchodzi moment ostatecznego wyboru, tym trudniejszego, że cały los Illei może spoczywać właśnie w rękach Ami.
Czy dziewczyna powróci do swej dawnej miłości, czy zdecyduje się zostać królową i podjąć walkę o lepszy świat dla siebie i wszystkich mieszkańców Illei?"

Wspaniała książka, z resztą tak samo jak poprzednie części z tej serii. Opowiada o Americe Singer, dziewczynie, która zgłosiła się do eliminacji, które mają na celu wybór nowej królowej Illei. Opowieść jest bardzo ciekawa i wzbogacona o wiele zwrotów akcji. Sprawia to, że jak zacznę czytać tę książkę, to po prostu nie mogę przestać. Mam zamiar przeczytać wszystkie części, bo naprawdę się wciągnęłam!




Jedzenie Miesiąca

Jedzeniem miesiąca zostaje.... kuchnia grecka! Ostatnio miałam przyjemność zjeść w restauracji greckiej, gdzie mogłam spróbować typowego, greckiego jedzenia. Muszę przyznać, że zaraz po kuchni włoskiej, kuchnia grecka znajduje się na mojej liście najlepszych. Jestem wielką fanką przeróżnych sałatek oraz jogurtów, czego w Grecji jest naprawdę dużo. Pycha!




Zapach Miesiąca

W tym miesiącu, nie wiem z jakiego powodu, miałam wielką ochotę palić wszelkie świece, woski itp.
Jako mojego ulubieńca, chciałabym wytypować Yankee Candle - White Gardenia.
Zapach jest bardzo delikatny, subtelny, aczkolwiek intensywny. Pachnie dokładnie tak, jak byście siedzieli w ogrodzie, podczas pięknej słonecznej pogody, pełnym cudownie pachnących, białych gardeni. Jest słodki, ale nie za słodki, wprost idealny. Na pewno przypadnie do gustu większości osób. Ostatnio wypaliłam cały wosk i z pewnością kupię jeszcze nie jeden. Polecam!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nareszcie mamy majówkę! Nie wiem jak u was, ale u mnie pogoda była dzisiaj piękna. Cały dzień spacerowałam, ciesząc się słoneczkiem i ciepłą temperaturą. Macie jakieś plany na długi weekend?

Do Następnego Wpisu ♥
~Flomathea

5 komentarzy:

  1. Kocham świeczki z tej firmy <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniali ulubieńcy! Muszę przeczytać tą książkę *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka tej książki przewinęła mi się kilka razy przed oczami, ale przyznam, że nigdy nie przyjrzałam jej się bliżej. Kuchnię grecką całkiem lubię (poza oliwkami, brr), chętnie wstępuję na tygodnie kuchni greckiej w marketach i łapię oryginalną fetę- uwielbiam ją w sałatce i na kanapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowni ulubieńcy! nie są tacy "prości" jak czasem na niektórych blogach. Też kocham świeczki! Tak cudownie wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)