poniedziałek, 4 kwietnia 2016

♥08 - Remont i nowy rysunek.

Hej kochani

Na wstępie muszę Was powiadomić, że od dziś w moim pokoju trwa remont. Najprawdobodobniej będzie trwał 3-4 dni, ale zawsze może się przedłużyć. Tak czy inaczej chaos panuje nie tylko w moim pokoju, ale również w domu. Nie mam więc zbytnio warunków, aby rysować, albo pisać jakiś porządny wpis, dlatego najbliższe wpisy będą bardzo spontaniczne. Mimo to jestem szczęśliwa, bo długo na niego czekałam ;)
Jutro powinna również przyjść do mnie nowa ładowarka do aparatu, więc jak będzie ładna pogoda, to pójdę się pobawić w fotografa.

Wczoraj skończyłam pewien projekt w szkicowniku LL. Postanowiłam, że narysuje Lolitę, a przecież żaden szkicownik nie pasuje do tego bardziej, niż Harajuku.

Oto efekt końcowy:



CZAS PRACY - ok. godzina.
PRZYBORY - kredki Koh-I-Noor Polycolor 48, Lyra 36
PODSTAWA - Lilla Lou - Harajuku

Do Następnego Wpisu ♥
~Flomathea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)