środa, 27 kwietnia 2016

♥14 - Haul - Nowe woski zapachowe na wiosnę i lato.

Hej kochani!

Wczoraj przyszła do mnie paczka. Trochę mnie zaskoczyło, że zdążyła dojść w dwa dni po złożeniu zamówienia, ale bardzo się z tego powodu cieszę.
W środku znalazłam cztery woski zapachowe - 2 Yankee Candle i 2 Kringle Candle.
Zwykle dwa razy w roku zamawiam przez internet większą ilość wosków, na lato i wiosnę, oraz jesień i zimę. W tym miesiącu postanowiłam nie szaleć z tą ilością, bo i tak mam ich bardzo dużo.
Zamówiłam następujące zapachy:

KC:
- Cherry Blossom
- Vanilla Cone

YC:
- Summer Scoop
- Pink Sands

A oto moje nowe cudeńka :)







Powiem wam, że YC znam i kocham już dosyć długo, ale z Kringle Candle nigdy wcześniej nie miałam do czynienia. Dlatego też pierwszy w kolejności do kominka znalazł się Cherry Blossom ;)
Narazie paliłam tylko ten jeden wosk, ale przyznaję, że na sucho wszystkie pachną obłędnie.

Na pewno niebawem na moim blogu pojawi się recenzja tych wosków. Już nie mogę się doczekać, bo zapachy zapowiadają się wspaniale ;)

Do Następnego Wpisu ♥
~Flomathea





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)