piątek, 6 maja 2016

♥17 - Co kupiłam na promocji w Rossmann'ie?

Hej kochani!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co udało mi się kupić na promocji -49 w Rossmann'ie.
Promocja trwa trzy tygodnie. Pierwszego tygodnia obejmowała ona podkłady, pudry, róże i korektory, drugiego tusze do rzęs, cienie do powiek i eyelinery, a trzeciego (aktualnie) produkty do ust i lakiery do paznokci.
Udało mi się wpaść do Rosmann'a w każdym tygodniu, więc uzupełniłam nieco moje kosmetyczne zapasy ;)
Oprócz kosmetyków, które obejmowała promocja, przy okazji zakupiłam dwa produkty do pielęgnacji, o których w dzisiejszym poście również będzie mowa.

Zacznę więc od pielęgnacji.


Odżywka Jantar


Produkt ten ostatnio stał się moim wielkim ulubieńcem. Jest to odżywka do włosów i skóry głowy, przyśpieszająca porost włosów. Jest to już moje chyba trzecie, albo czwarte opakowanie. Jestem nim zachwycona, włosy rosną jak na drożdżach!


Tołpa - regenerujący krem korygujący


Szukałam jakiegoś kremu do skóry tłustej, skłonnej do niedoskonałości. Ten jakoś wpadł mi w oko, więc go kupiłam. Do wyboru mamy dwie wersje - na dzień i na noc. Wzięłam wersję na noc, ponieważ zazwyczaj używam wtedy kremów tego typu. Na razie użyłam go tylko dwa razy, więc ciężko mi stwierdzić, czy jest dobry czy nie, ale ma fajną konsystencję i nawet nieźle pachnie.


Przejdźmy do kolorówki:


Rimmel, BB Cream Matte - Light


Bardzo lubię kremy BB, a ten jest chyba moim ulubionym. Jest lekki i matowy i dość dobrze kryje, za co go uwielbiam. Dostępne są trzy odcienie: Light, Medium i Medium/Dark. Miałam kiedyś Medium, ale bym dla mnie za ciemny, więc tym razem kupiłam Light i jest ok. Krem jest bardzo wydajny, starcza mi na ok. 3-4 miesiące (używam go w dość małej ilości). Zdecydowanie polecam


Rimmel, Stay Matte - 003 Peach Glow


Bardzo fajny puder. Ładnie i długotrwale matowi skórę i idealnie współgra z moim kremem BB.


Miss Sporty, Lash millionaire - 001 Extra Black


Bardzo chciałam jakiś dobry tusz, który nie jest ciężki, nie skleja rzęs i wygląda naturalnie. Dokładnie taki jest ten. Jest bardzo delikatny, ale go widać. Wielkim plusem (przynajmniej dla mnie) jest to, że nie ma silikonowej szczoteczki, która w dodatku jest bardzo fajna. Jak na razie świetnie się u mnie sprawdza.


Maybelline, Color Sensational - 165 Pink Hurricane



Wybierając szminkę w sklepie, wahałam się między tą, a Lovely - Creamy Color, ale ostatecznie wzięłam tą. Jest to typowy róż (ale nie fuksja). W rzeczywistości wydaje mi się jednak nieco bardziej przygaszony. Ma perłowe wykończenie, przez co nie wszystkim się spodoba, ale jak dla mnie jest spoko. Zawsze unikałam szminek tego typu, najczęściej stawiałam na maty, które wprost uwielbiam i nic tego nie zmieni, ale jestem mile zaskoczona.

Maybelline Baby Lips Dr. Rescue - Coral Crave


 Czyli niezbędnik mojej kosmetyczki ;) Bardzo lubię tę serię Dr. Rescue, bo pomadki mają w sobie mentol, pzez który czuć lekkie mrowienie na ustach. W ogóle mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie :)

Carmex - Tropical

I tutaj się troszkę zawiodłam. Niby jest to taki znany balsam do ust, wszyscy go bardzo chwalą, ale u mnie kompletnie się nie sprawdza. Zapach/smak jest cudny, wprost idealny na wakacje. Niestety sam produkt nie nawilża, a wręcz jeszcze bardziej przesusza mi usta, a chyba nie o to chodzi.

Astor, Quick & Shine - Life In Pink


Dopiero teraz doszłam do wniosku, że kolor na zdjęciu jest zupełnie inny niż w rzeczywistości. Jest to bardzo ładny, jasny, nieco zgaszony róż. Jeszcze go nie używałam, ale kolor jest przecudny.

A Wam co udało się upolować na promocji w Rossmann'ie?

Do Następnego Wpisu ♥
~Flomathea

7 komentarzy:

  1. Ja kupiłam sobie podkład z Astora, lakier do paznokci, odżywkę do paznokci. To chyba tyle ;)
    A z kosmetyków wymienionych w tym wpisie miałam jedynie pomadkę Baby Lips ;) A ta odżywka z Jantara mnie ciekawi i kiedyś też się w nią zaopatrzę.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam kiedyś podkładu z Astora. Był całkiem fajny, jednak podkłady są jak dla mnie za ciężkie. Co do Jantara, to jak najbardziej polecam ;)

      Usuń
  2. Nie byłam, bo bardzo rzadko się maluję, a kosmetyków jak na razie mam sporo. :)
    Szkoda, że nie robią takich promocji na pielęgnacyjne kosmetyki, toniki, żele do mycia, kremy. Wtedy na pewno bym się tam pojawiała. Bo za fluidami i pudrami to nie przepadam, tylko niszczą całe efekty pracy pielęgnacji.
    Pozdrawiam
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo szkoda że nie robią promocji na kosmetyki pielęgnacyjne. Używam ich bardzo dużo, a kosmetyki "kolorowe" ograniczam do minimalnej ilości.

      Usuń
  3. Dużo fajnych produktów :) miałam tę odżywkę z Jantara, ale bardzo nieregularanie używałam, więc efektów za dużo nie zobaczyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wrócić do regularnego stosowania wcierki Jantar gdyż dawała u mnie ekstra efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet trochę poszalałam na promocji, do tego stopnia, że przy następnej się pewnie nie pojawię :P Zwłaszcza, że mój makijaż na co dzień jest dość ograniczony. Też lubię babylips tyle że z tą serią nigdy nie miałam do czynienia. Zgadzam się z powyższymi, ja bym wolała pielęgnacje od kolorówki. A nie robią przypadkiem czasem -40%? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)