wtorek, 24 maja 2016

♥20 - Simsowy wpis

Hej kochani!
Dzisiejszy post będzie pierwszym postem, o pewnej tematyce, którą uwielbiam już od dłuższego czasu. Nie wiem dlaczego jeszcze nigdy nie pojawił się o tym post...
Tak czy inaczej, mowa oczywiście o The Sims!
Od dziecka gram w tę grę i jestem jej wielką fanką. Pochłonęła mi ona niezliczoną ilość czasu ;)
Osobiście posiadam pełną kolekcję The Sims 2, Wszystkie dodatki i kilka akcesoriów do The Sims 3 i wszystkie jak dotąd powstałe dodatki i rozszerzenia do The Sims 4. Powiem szczerze, że jestem dumna z mojej kolekcji ;P
Dzisiaj postanowiłam zagrać w The Sims 3, ponieważ mam wielki sentyment do tej gry. Nie wiem czemu, ale jest ona nieodwołalnie moją ulubioną częścią.
Rodzina, na której dziś grałam nazywa się Animal. W jej skład wchodzą:

Autumn Animal - młoda dorosła; samotnie wychowuje małą córkę i zajmuje się domem. Uwielbia jeździć konno, posiada nawet swoją własną klacz. Jest szczupła, ma rude włosy, zielone oczy, jasną karnację i piegi.

Alissa Animal - małe dziecko; jest jedyną córką Autumn. Po matce odziedziczyła rude włosy i zielone oczy.

Idalia Animal - ukochana klacz Autumn, oraz matka małego ogiera; razem ze swoją właścicielką uwielbia pokonywać tor przeszkód

Alessandro Animal - Źrebię; syn Idalii. W przyszłości jego właścicielką ma zostać Alissa.

Teraz kilka screenów z gry:








Lubicie The Sims? Która część jest Waszą ulubioną?

UWAGA!
Dziś zmieniam swój pseudonim z Flomathea na Avellime :)

Do Następnego Wpisu ♥
~Avellime

12 komentarzy:

  1. Też uwielbiam simsy a najbardziej trójkę :D Dla mnie chyba najlepsza część, czwórka mi zbytnio nie podpadła, grałam trochę czasu i w pewnym momencie już nie miałam co robić, a mam wrażenie, że nowe dodatki nic specjalnego nie wnoszą :( Szkoda, bo wizualnie mi się podobała.
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo... mam nadzieję, że powstaną jeszcze jakieś fajne dodatki, które sprawią że rozgrywka będzie ciekawsza ;)

      Usuń
  2. Trójka była bardzo rozbudowana i zawsze było co robić, niestety przed słabszą optymalizację często robiła problemy na sprzęcie, który nie był świeżo kupiony pod granie. Czwórka tutaj sprawdza się o wiele lepiej, czekam w jaką stronę pójdą dalej z dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, żebym mogła grać w trójkę, mogę mieć maksymalnie dwie zapiane rodziny w grze. Inaczej mój komputer po prostu nie daje sobie rady, a gra cały czas się zacina. W czwórce faktycznie problem zniknął.

      Usuń
  3. Moją ulubioną jest The Sims3. Poza tym super blog, ładna stylzacja i w ogóle super wszystko! >.<

    Nominacja do LBA!!!
    http://zumennople.blogspot.com/2016/05/hejka-wszystkim-od-gealach-czyli-kini.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także uwielbiam grać w Simsy. Zaczynałam od dwójki, a na razie gram w trójkę. Jakoś cały czas nie mogę się przekonać do zakupu czwartej części. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zaczynałam od dwójki ;) co do zakupu czwórki - byłam jej bardzo ciekawa, więc kupiłam od razu w dzień premiery.

      Usuń
  5. Zdecydowanie The Sims 3 to moja ulubiona częsć
    Alicja :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Simsy. Najwięcej grałam w The Sims 2 z różnymi dodatkami. Najbardziej lubiłam budować i tworzyć szalone rodzinki ;)
    The Sims 3 też posiadam, ale mnie tak nie wciągnęły (raczej z braku czasu). Chociaż też je bardzo lubię ;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja grałam dawno, dawno temu. W pierwszą część, drugą i trochę w trzecią. Ale bez żadnych dodatków. Twoja kolekcja dodatków robi wrażenie ;) Poza tym nadajesz prześliczne imiona. Idalia, Flomathea, Avellime... - naprawdę świetnie brzmią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ukochana gra! Lubię do niej wracać pomimo upływu lat.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)