piątek, 27 maja 2016

♥21 - Szybkie zakupy - kosmetyki do cery skłonnej do niedoskonałości.

Hej kochani!
Wybrałam się dzisiaj na szybkie zakupy do galerii. Jestem zadowolona, bo udało mi się kupić te rzeczy, które chciałam.
Pierwszą rzeczą, którą kupiłam w Rossmann'ie to korektor w płynie z Miss Sporty. Szukałam czegoś lekkiego, a jednocześnie o dobrym kryciu, dlatego wybrałam właśnie ten kosmetyk. Jest on dostępny w dwóch kolorach - light i medium. Wybrałam light, bo medium był dla mnie nieco za ciemny.
Korektor ma również bardzo fajny i wygodny aplikator, który wygląda niemal identycznie jak aplikator od błyszczyka.
Wybaczcie za jakość zdjęć, miałam dziś wielkie kłopoty ze światłem ;/

Miss Sporty Liquid Concealer
Cena - 11,59 zł


Drugim kosmetykiem, jaki kupiłam jest krem do skóry tłustej z niedoskonałościami, marki Avene. Tak, wiem że dopiero co opisywałam krem przeciw niedoskonałością z Tołpy, ale powiem szczerze, że średnio się on u mnie sprawdził. Postanowiłam więc, że pójdę do apteki i kupię jakiś pożądny krem. Pani w aptece poleciła mi właśnie ten. Co prawda, jest napisane że to emulsja, ale w konsystencji niczym nie różni się od kremu.


Avene Cleanance Expert
Cena - 54,99 zł


Zostałam mile zaskoczona i w gratisie dostałam żel do twarzy, również z Avene



Mieliiście któryś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdzał?

1 komentarz:

  1. Nie znam żadnego z tych produktów, ale najbardziej zaciekawił mnie gratisowy żel do twarzy z Avene :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - niezwykle motywują mnie one do dalszego pisania ♥
Nie zapomnijcie o zostawieniu linku do Waszych blogów, z chęcią na wszystkie zaglądam ;)

Post Ads (Documentation Required)

Author Info (Documentation Required)